My Blogs

My Blogs: metoyeso-re-so366go010

Wednesday, October 23, 2013

#0520 polski - Polish re-do-do fa-re-re la-do-ti

polski - Polish
re-do-do = Jeden, pierwszy singiel, jednostka, tylko
fa-re-re = Sto, setnej
la-do-ti = Word, termin
do d 1
Do Nie, ani
do-do-fa-mi ddfm 1143
DoDoFaMi Błogosławić, błogosławieństwo
do-do-fa-ti ddft 1147
DoDoFaSi Misja
do-do-ti-do ddtd 1171
DoDoSiDo Kościół, świątynia, katedra
do-re dr 12
DoRe Ja, ja, ja, osobiście, my sami
do-re-mi drm 123
DoReMi Dzień
do-re-fa drf 124
DoReFa Tydzień
do-re-so drs 125
DoReSol Miesiąc
do-re-la drl 126
DoReLa Rok
do-re-la-do drld 1261
DoReLaDo Back, kręgosłup, kręgosłup, kręgosłup
do-re-ti drt 127
DoReSi Wiek
do-mi dm 13
DoMi Ty sam (w liczbie pojedynczej lub mnogiej)
do-mi-mi-la dmml 1336
DoMiMiLa Zbawienie
do-mi-fa-re dmfr 1342
DoMiFaRe Żyć, istnieć, być, życie, istnienie
do-mi-so dms 135
DoMiSol Bóg, wszechmocny, najwyższy jest
do-fa df 14
DoFa On, ona, ono, jego, jej, ich,
do-fa-do-mi dfdm 1413
DoFaDoMi Nadzieja
do-fa-re-so dfrs 1425
DoFaReSol Się swobodnie, wygodnie, łatwości, dobrobytu, komfortowo
do-fa-mi-so dfms 1435
DoFaMiSol Mądrość, mądry, szałwia, mądrze
do-so ds 15
DoSol Własna, siebie
do-so-do dsd 151
DoSolDo Modlić się
do-so-do-mi dsdm 1513
DoSolDoMi Zapytaj, wniosek, żądanie
do-so-ti-fa dstf 1574
DoSolSiFa Ołów, przewodnik, zachowanie, napęd, mentorem, cicerone
do-la-mi-re dlmr 1632
DoLaMiRe Woda, mokry
do-la-mi-ti dlmt 1637
DoLaMiSi Jeść, jedzenie, eater, zjadliwe
do-ti-do dtd 171
DoSiDo Pomoc, pomoc, pomagać, ratować
do-ti-la dtl 176
DoSiLa Noble, uszlachetniony, godności, godne, sprawiedliwe, pycha
re r 2
Re I
re-do rd 21
ReDo Moje, moje
re-do-do rdd 211
ReDoDo Jeden, pierwszy singiel, jednostka, tylko
re-re-do-mi rrdm 2213
ReReDoMi Plan, perspektywa, plan piętra
re-mi rm 23
ReMi Twój, twój
re-mi-re-fa rmrf 2324
ReMiReFa Samochodów, przewóz, coupe, autobus
re-mi-mi rmm 233
ReMiMi Dwie drugie, drugie, drugi przedział
re-mi-fa-la rmfl 2346
ReMiFaLa Dom, dom, chata, dom, hotel
re-mi-so-do rmsd 2351
ReMiSolDo Zasnąć, zasnąć, drzemać, senność, sen, sen, uśpione
re-fa-fa rff 244
ReFaFa Trzy trzecie, po trzecie, przedział jedną trzecią
re-fa-so-fa rfsf 2454
ReFaSolFa Uspokajać, calme, spokój, Amity, Peacemaker, spokojne, pokojowe
re-so rs 25
ReSol Nasza, nasza
re-so-so rss 255
ReSolSol Cztery czwarte, po czwarte, przedział czwartego
re-so-ti-do rstd 2571
ReSolSiDo Potrzebujesz, wymagają, konieczne, użyteczne, niezbędne, utile
re-la-la rll 266
ReLaLa Pięć, piąty, po piąte, przedział piątego
re-ti-do-ti rtdt 2717
ReSiDoSi Ojciec, matka, ojcostwa, macierzyństwa, ojca, matki
re-ti-ti rtt 277
ReSiSi Sześć, szósty, po szóste, odstęp 1/6
mi-do md 31
MiDo Dla
mi-do-so-do mdsd 3151
MiDoSolDo Strach, ujęcia, ujęcie, zalęknione
mi-do-so-mi mdsm 3153
MiDoSolMi Martw się, troska, lęk, alarm, niespokojny
mi-do-ti mdt 317
MiDoSi Lubiący, dołączone być dołączone do znajomego, przyjazny, trwa
mi-re mr 32
MiRe To, co, który
mi-mi-do mmd 331
MiMiDo Seven, siódmy
mi-mi-re mmr 332
MiMiRe Osiem, ósmego, oktawa
mi-mi-fa mmf 334
MiMiFa Dziewięć, dziewiąty
mi-mi-so-fa mmsf 3354
MiMiSolFa Tam, stamtąd, z tego miejsca, a stamtąd
mi-so-do-la msdl 3516
MiSolDoLa Zmienić, zmienić, zmiana, mutacja, zmienność, nietrwałość, zmienna
mi-so-re-do msrd 3521
MiSolReDo Osoba, istota, osoba, istota ludzka, ludzie, osobisty, indywidualnie, osobiście
mi-so-re-so msrs 3525
MiSolReSol Zaakceptuj, odbierać, przyznaję, wstęp, recepcja, dopuszczalny, należne
mi-so-re-la msrl 3526
MiSolReLa Spotkać się razem, spotkanie, grupa, montaż, montaż, pogrupowane
mi-la-re mlr 362
MiLaRe Zwierzyć, zaufanie
mi-la-re-fa mlrf 3624
MiLaReFa Krytykować, zarzucić, krytyki
mi-la-so mls 365
MiLaSol Love (o rzeczy)
mi-la-so-la mlsl 3656
MiLaSolLa Niewypłacalność (w stanie płacić długów), niewypłacalny
mi-la-la-fa mllf 3664
MiLaLaFa Kilku, niektórzy, wiele, kilka, wiele, liczba mnoga
mi-la-ti mlt 367
MiLaSi Kochać, kochać, kochanek, zakochany
mi-ti-fa mtf 374
MiSiFa Poślubić, małżeństwa, mąż, żona, małżonka
fa f 4
Fa W, do
fa-do-do-so fdds 4115
FaDoDoSol Opiekować się, troszczyć się o, utrzymanie, utrzymanie w dobrym stanie, pielęgnacja, konserwacja, ostrożnie, ostrożnie
fa-re-re frr 422
FaReRe Sto, setnej
fa-mi-mi-so fmms 4335
FaMiMiSol Zdrowie, zdrowy, zdrowo
fa-fa-do-re ffdr 4412
FaFaDoRe Aby ból, ból, ból, niedyspozycja, choroba, choroba, chory, niedysponowany, chory, chory, w złym stanie zdrowia, chorowity
fa-fa-la ffl 446
FaFaLa Fifty, 50-cie
fa-so-re fsr 452
FaSolRe Teizm, deizm, teiści, wiara w Boga
fa-so-so-re fssr 4552
FaSolSolRe Świeżość, świeży, nowy, świeżo, nowo
fa-ti-do-re ftdr 4712
FaSiDoRe Podróże, wycieczki, wędrówki, pielgrzymki, podróżnik, turysta, pielgrzym
fa-ti-fa-ti ftft 4747
FaSiFaSi Się bać, dreszcz, przerażenie, strach, strach, lęk, drżenie, przerażony, przerażony
so-do sd 51
SolDo Nic, zero, zero, null
so-re-so srs 525
SolReSol Język, idiom, dialekt, językoznawstwa, filologii
so-re-la srl 526
SolReLa Słownik, słownictwo, słowniczek
so-re-la-fa srlf 5264
SolReLaFa Feel, doświadczenie, aby rozpocząć (z zaskoczenia itp.), wrażenia, uczucia, emocje, wymieszać, dreszcz, wrażeniem, przeniesiony naruszone, drżąc, drżenie
so-fa sf 54
SolFa Ponieważ, na
so-la sl 56
SolLa Zawsze, utrwalać, perpetuately, stale
so-la-mi slm 563
SolLaMi Wybacz, ułaskawienie, amnestia, miłosierdzie, przebaczenie
so-ti st 57
SolSi Dziękuję, dziękuję
la-do ld 61
LaDo Wczoraj
la-do-ti ldt 617
LaDoSi Word, termin
la-re lr 62
LaRe Dzisiaj ten dzień
la-re-so lrs 625
LaReSol Lekcja, instrukcja
la-mi lm 63
LaMi Jutro
la-mi-do-re lmdr 6312
LaMiDoRe Rozszerz, zwiększyć, powiększyć dodaj do, powiększać, powiększenie, extra, dodał, zwiększone, dodatkowa
la-fa-do-mi lfdm 6413
LaFaDoMi Dodaj, dodatek, dodatkowa
la-la-fa-so llfs 6645
LaLaFaSol Brak niebezpieczeństwa, bezpieczeństwa, bezpieczny, bezpieczny
la-ti lt 67
LaSi Z
ti-do-do tdd 711
SiDoDo Atmosfera, powietrze
ti-do-ti tdt 717
SiDoSi Dowiedz się, uczenie się, kształcenie, praktykę
ti-re-fa-mi trfm 7243
SiReFaMi Skromność, pokora, skromny, pokorny, skromnie, pokornie
ti-mi-so-fa tmsf 7354
SiMiSolFa Praca, praca, funkcja, odpowiedzialność, misja,, pracownik, pracownicy, agent
ti-fa-so-fa tfsf 7454
SiFaSolFa Śledź, dodaje, obok
ti-so ts 75
SiSol Proszę pana, proszę pana
ti-so-re tsr 752
SiSolRe Zachęcać, ośmielić, stymulują
ti-la tl 76
SiLa Madame, Ms
ti-ti-la ttl 776
SiSiLa Ciepło, ciepło, ciepły, kaloryczny, w ciepło, ciepło

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews