My Blogs

My Blogs: metoyeso-re-so366go010

Sunday, June 23, 2013

#0497 român - Romanian fa-fa-la la-do-ti

român - Romanian
fa-fa-la = Cincizeci, cincizeci de ani
la-do-ti = Cuvânt, termen
do d 1
Do Nu, nu, nici nu
do-do-fa-mi ddfm 1143
DoDoFaMi Binecuvântează, binecuvântare
do-do-ti-do ddtd 1171
DoDoSiDo Biserica, templul, catedrala
do-re dr 12
DoRe Eu, eu, eu, personal, am, ne
do-re-mi drm 123
DoReMi Zi
do-mi dm 13
DoMi Tu, te, (singular sau plural)
do-mi-mi-la dmml 1336
DoMiMiLa Mântuirea
do-mi-so dms 135
DoMiSol Dumnezeu, atotputernic, suprem fiind
do-fa df 14
DoFa El, ea, el, el, ea, ei,
do-fa-do-mi dfdm 1413
DoFaDoMi Speranță
do-fa-re-so dfrs 1425
DoFaReSol Fii la usurinta, confortabil, ușor, bunăstare, confortabil
do-fa-mi-so dfms 1435
DoFaMiSol Înțelepciune, înțelept, salvie, cu înțelepciune
do-so-do dsd 151
DoSolDo Ruga
do-so-do-mi dsdm 1513
DoSolDoMi Întreabă, cerere, cererea de
do-so-ti-fa dstf 1574
DoSolSiFa Plumb, ghid, conduită, unitate, mentor, Cicerone
do-la-mi-re dlmr 1632
DoLaMiRe Apă, umedă
do-la-mi-ti dlmt 1637
DoLaMiSi Mănâncă, mănâncă, mâncător, comestibil
do-ti-do dtd 171
DoSiDo Ajutor, ajutor, asistență, salvare
re r 2
Re Și
re-do rd 21
ReDo Mea, a mea
re-mi rm 23
ReMi Ta, ta
re-mi-fa-la rmfl 2346
ReMiFaLa Acasă, casa, cabana, cabana, hotel
re-mi-so-do rmsd 2351
ReMiSolDo Dormi, adorm, doza, somnolență, loc de dormit, adormit, in stare latenta
re-so-ti-do rstd 2571
ReSolSiDo Aveti nevoie de, necesită, necesară, utilă, indispensabilă, utile
re-ti-do-ti rtdt 2717
ReSiDoSi Tatăl, mama, paternitate, maternitate, paternitate, maternă
mi-do md 31
MiDo Pentru
mi-do-ti mdt 317
MiDoSi Fond de, atașat, se anexează la, prieten, prietenos, să ia la
mi-mi-so-fa mmsf 3354
MiMiSolFa Există, de acolo, din acel loc, de acolo
mi-so-do-la msdl 3516
MiSolDoLa Modificarea, variază, variația, mutație, variabilitate, instabilitatea, variabila
mi-so-re-do msrd 3521
MiSolReDo Persoană, o ființă, creatură individuală, umană, oamenii, personal, individual, personal
mi-so-re-la msrl 3526
MiSolReLa Faceți cunoștință, pentru a primi împreună, întâlnire, de grup, asambla, asamblate, grupate
mi-ti-fa mtf 374
MiSiFa Marry, căsătorie, soț, soție, soț
fa f 4
Fa La, la
fa-mi-mi-so fmms 4335
FaMiMiSol Sănătate, sănătos, sănătos
fa-so-so-re fssr 4552
FaSolSolRe Prospețime, proaspete, noi, proaspăt, nou
fa-ti-do-re ftdr 4712
FaSiDoRe Calatorii, turism, peregrinare, pelerinaj, călător, un turist, pelerinule
so-fa sf 54
SolFa Pentru că, pentru
so-la sl 56
SolLa Întotdeauna, perpetuează, perpetuately, în mod constant
so-ti st 57
SolSi Mulțumesc, mulțumesc
la-do-ti ldt 617
LaDoSi Cuvânt, termen
la-re-so lrs 625
LaReSol Lecție, instrucțiuni
la-fa-do-mi lfdm 6413
LaFaDoMi Adăugați, plus, suplimentar
la-la-fa-so llfs 6645
LaLaFaSol Absența de pericol, de siguranță, de securitate, în condiții de siguranță, sigure
ti-do-do tdd 711
SiDoDo Atmosfera, aer
ti-do-ti tdt 717
SiDoSi Învață, învățare, educație, ucenicie
ti-re-fa-mi trfm 7243
SiReFaMi Modestia, smerenie, modest, umil, modest, umil
ti-mi-so-fa tmsf 7354
SiMiSolFa Ocuparea forței de muncă, locuri de muncă, funcția, responsabilitate, misiune, angajat, angajat, personal, agent de
ti-fa-so-fa tfsf 7454
SiFaSolFa Urmează, text, următoarea
ti-la tl 76
SiLa Madame, dna
ti-ti-la ttl 776
SiSiLa Căldură, căldură, cald, calorica, cu căldură, căldură

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews