My Blogs

My Blogs: metoyeso-re-so366go010

Saturday, June 22, 2013

#0496 čeština - Czech fa-fa-la la-do-ti

čeština - Czech
fa-fa-la = Padesát, padesátá
la-do-ti = Word, termín
do d 1
Do Ne, ne, ani
do-do-fa-mi ddfm 1143
DoDoFaMi Požehnej, požehnání
do-do-ti-do ddtd 1171
DoDoSiDo Církev, chrám, katedrála
do-re dr 12
DoRe I, já, já, osobně, my sami
do-re-mi drm 123
DoReMi Den
do-mi dm 13
DoMi Ty, sám, (singulární nebo množný)
do-mi-mi-la dmml 1336
DoMiMiLa Salvation
do-mi-so dms 135
DoMiSol Bůh, všemocný, nejvyšší bytí
do-fa df 14
DoFa On, ona, ono, on, ona, je, že
do-fa-do-mi dfdm 1413
DoFaDoMi Naděje
do-fa-re-so dfrs 1425
DoFaReSol Buďte v pohodě, pohodlný, snadnost, well-being, pohodlně
do-fa-mi-so dfms 1435
DoFaMiSol Moudrost, moudrý, šalvěj, moudře
do-so-do dsd 151
DoSolDo Modlit se
do-so-do-mi dsdm 1513
DoSolDoMi Zeptejte se, žádost, poptávka
do-so-ti-fa dstf 1574
DoSolSiFa Olovo, průvodce, chování, pohon, mentor, Cicerone
do-la-mi-re dlmr 1632
DoLaMiRe Vodě, vlhka
do-la-mi-ti dlmt 1637
DoLaMiSi Sníst, stravování, jedlík, jedlý
do-ti-do dtd 171
DoSiDo Nápověda, pomoc, pomoc, záchranu
re r 2
Re A
re-do rd 21
ReDo My, moje
re-mi rm 23
ReMi Vaše, vaše
re-mi-fa-la rmfl 2346
ReMiFaLa Domácí, dům, chata, chalupa, hotel
re-mi-so-do rmsd 2351
ReMiSolDo Spánek, usnul, dřímota, ospalost, spáč, spí, spící
re-so-ti-do rstd 2571
ReSolSiDo Potřebujete, vyžadují, potřeby, užitečné, nezbytné, utile
re-ti-do-ti rtdt 2717
ReSiDoSi Otec, matka, otcovství, mateřství, rodičovská, mateřská
mi-do md 31
MiDo Pro
mi-do-ti mdt 317
MiDoSi Rád, připojeno, připojí k, přítel, přátelský, se na
mi-mi-so-fa mmsf 3354
MiMiSolFa Tam, odtud, z toho místa, odkud
mi-so-do-la msdl 3516
MiSolDoLa Změna, se liší, variace, mutace, variabilita, nestabilita, variabilní
mi-so-re-do msrd 3521
MiSolReDo Osoba, bytost, osoba, lidská bytost, lidé, osobní, individuálně, osobně
mi-so-re-la msrl 3526
MiSolReLa Seznamte se, dát dohromady, setkání, skupina, shromáždit, smontované, skupinová
mi-ti-fa mtf 374
MiSiFa Marry, manželství, manžel, manželka, manžel, manželka
fa f 4
Fa Na, na
fa-mi-mi-so fmms 4335
FaMiMiSol Zdraví, zdravý, zdravě
fa-so-so-re fssr 4552
FaSolSolRe Freshness, svěží, čerstvě, nově
fa-ti-do-re ftdr 4712
FaSiDoRe Cestování, turné, cestování, pouť, cestovatel, turista, poutník
so-fa sf 54
SolFa Vzhledem k tomu, pro
so-la sl 56
SolLa Vždy, udržovat, perpetuately, neustále
so-ti st 57
SolSi Díky, díky
la-do-ti ldt 617
LaDoSi Word, termín
la-re-so lrs 625
LaReSol Lekce, výuka
la-fa-do-mi lfdm 6413
LaFaDoMi Přidat, vedle, další
la-la-fa-so llfs 6645
LaLaFaSol Absence nebezpečí, bezpečnost, zabezpečení, bezpečný
ti-do-do tdd 711
SiDoDo Atmosféra, vzduch
ti-do-ti tdt 717
SiDoSi Učit se, učení, vzdělávání, odborné přípravy
ti-re-fa-mi trfm 7243
SiReFaMi Skromnost, pokora, skromný, pokorný, skromně, pokorně
ti-mi-so-fa tmsf 7354
SiMiSolFa Zaměstnání, práce, funkce, odpovědnost, mise, zaměstnání, zaměstnanec, zaměstnanci, zástupce
ti-fa-so-fa tfsf 7454
SiFaSolFa Sledujte, následující, další
ti-la tl 76
SiLa Madame, paní
ti-ti-la ttl 776
SiSiLa Teplo, teplo, teplá, kalorický, s teplem, vřele

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews