My Blogs

My Blogs: metoyeso-re-so366go010

Monday, June 3, 2013

#0477 polski - Polish fa-fa-la la-do-ti

polski - Polish
fa-fa-la = Fifty, 50-cie
la-do-ti = Word, termin
do d 1
Do Nie, ani
do-do-fa-mi ddfm 1143
DoDoFaMi Błogosławić, błogosławieństwo
do-do-ti-do ddtd 1171
DoDoSiDo Kościół, świątynia, katedra
do-re dr 12
DoRe Ja, ja, ja, osobiście, my sami
do-re-mi drm 123
DoReMi Dzień
do-mi dm 13
DoMi Ty sam (w liczbie pojedynczej lub mnogiej)
do-mi-mi-la dmml 1336
DoMiMiLa Zbawienie
do-mi-so dms 135
DoMiSol Bóg, wszechmocny, najwyższy jest
do-fa df 14
DoFa On, ona, ono, jego, jej, ich,
do-fa-do-mi dfdm 1413
DoFaDoMi Nadzieja
do-fa-re-so dfrs 1425
DoFaReSol Się swobodnie, wygodnie, łatwości, dobrobytu, komfortowo
do-fa-mi-so dfms 1435
DoFaMiSol Mądrość, mądry, szałwia, mądrze
do-so-do dsd 151
DoSolDo Modlić się
do-so-do-mi dsdm 1513
DoSolDoMi Zapytaj, wniosek, żądanie
do-so-ti-fa dstf 1574
DoSolSiFa Ołów, przewodnik, zachowanie, napęd, mentorem, cicerone
do-la-mi-re dlmr 1632
DoLaMiRe Woda, mokry
do-la-mi-ti dlmt 1637
DoLaMiSi Jeść, jedzenie, eater, zjadliwe
do-ti-do dtd 171
DoSiDo Pomoc, pomoc, pomagać, ratować
re r 2
Re I
re-do rd 21
ReDo Moje, moje
re-mi rm 23
ReMi Twój, twój
re-mi-fa-la rmfl 2346
ReMiFaLa Dom, dom, chata, dom, hotel
re-mi-so-do rmsd 2351
ReMiSolDo Zasnąć, zasnąć, drzemać, senność, sen, sen, uśpione
re-so-ti-do rstd 2571
ReSolSiDo Potrzebujesz, wymagają, konieczne, użyteczne, niezbędne, utile
re-ti-do-ti rtdt 2717
ReSiDoSi Ojciec, matka, ojcostwa, macierzyństwa, ojca, matki
mi-do md 31
MiDo Dla
mi-do-ti mdt 317
MiDoSi Lubiący, dołączone być dołączone do znajomego, przyjazny, trwa
mi-mi-so-fa mmsf 3354
MiMiSolFa Tam, stamtąd, z tego miejsca, a stamtąd
mi-so-do-la msdl 3516
MiSolDoLa Zmienić, zmienić, zmiana, mutacja, zmienność, nietrwałość, zmienna
mi-so-re-do msrd 3521
MiSolReDo Osoba, istota, osoba, istota ludzka, ludzie, osobisty, indywidualnie, osobiście
mi-so-re-la msrl 3526
MiSolReLa Spotkać się razem, spotkanie, grupa, montaż, montaż, pogrupowane
mi-ti-fa mtf 374
MiSiFa Poślubić, małżeństwa, mąż, żona, małżonka
fa f 4
Fa W, do
fa-mi-mi-so fmms 4335
FaMiMiSol Zdrowie, zdrowy, zdrowo
fa-so-so-re fssr 4552
FaSolSolRe Świeżość, świeży, nowy, świeżo, nowo
fa-ti-do-re ftdr 4712
FaSiDoRe Podróże, wycieczki, wędrówki, pielgrzymki, podróżnik, turysta, pielgrzym
so-fa sf 54
SolFa Ponieważ, na
so-la sl 56
SolLa Zawsze, utrwalać, perpetuately, stale
so-ti st 57
SolSi Dziękuję, dziękuję
la-do-ti ldt 617
LaDoSi Word, termin
la-re-so lrs 625
LaReSol Lekcja, instrukcja
la-fa-do-mi lfdm 6413
LaFaDoMi Dodaj, dodatek, dodatkowa
la-la-fa-so llfs 6645
LaLaFaSol Brak niebezpieczeństwa, bezpieczeństwa, bezpieczny, bezpieczny
ti-do-do tdd 711
SiDoDo Atmosfera, powietrze
ti-do-ti tdt 717
SiDoSi Dowiedz się, uczenie się, kształcenie, praktykę
ti-re-fa-mi trfm 7243
SiReFaMi Skromność, pokora, skromny, pokorny, skromnie, pokornie
ti-mi-so-fa tmsf 7354
SiMiSolFa Praca, praca, funkcja, odpowiedzialność, misja,, pracownik, pracownicy, agent
ti-fa-so-fa tfsf 7454
SiFaSolFa Śledź, dodaje, obok
ti-la tl 76
SiLa Madame, Ms
ti-ti-la ttl 776
SiSiLa Ciepło, ciepło, ciepły, kaloryczny, w ciepło, ciepło

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews